Thursday, August 16, 2007

Är sländan i obalans?

Tyckte det var dags att lägga ett inlägg på denna mycket tysta blog. Jag tror inte att det beror på att det spinns för lite i Stockholmtrakten, utan snarare att folk spinner så mycket att de inte hinner göra några inlägg om det! Vi kan ju säga så iallafall....

Jag hittade en bra länk om hur man kan justera kroken på sländan för att åtgärda om den inte spinner som man vill.
Att justera kroken - den är på engelska, men med lite bilder och så. Jag har inte provat själv, men om jag stöter på en slända som jag inte tycker uppför sig så ska jag prova.

1 Comments:

Blogger Åsa said...

Snarare än önskat får jag användning av den länken :-(

Tänk att jag tappade sländan och den lyckades studsa ner på kroken i golvet, gahhhh!!

Jag tror att jag fått iordning den nu.

September 4, 2007 at 7:15 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home